Det är bara en vecka sedan sista tentan skrevs men det känns som en evighet. 
Bor i Stockholm, jobbar, cyklar fram och tillbaka och paddlar lite. Det är mitt liv nu, och närmsta månaderna. 
Min hjärna är fortfarande inte riktigt där den ska vara, hela jag känns lite i ofas men jag hoppas och tror det blir bättre när jag hunnit landa i att faktiskt vara ledig från plugg, fortfarande en konstig känsla att inte hela tiden ha något som ligger i bakhuvudet. 
 
Idag och imorgon är jag ledig, men eftersom jag inte riktigt vet vad jag ska göra när jag är ledig här så cyklade jag ändå ut till Saltis idag på förmiddagen och testpaddlade lite brädor och surfskis - varför inte liksom. Men imorgon ska jag nog på lite äventyr, eller ja hitta på någonting annat och ta en paddelfri dag åtminstone. 
 
Funderar mycket på vad jag egentligen vill göra med resten av livet, man måste kanske inte veta allt just precis nu men det vore kul att längta efter/till något... Jag har ingen dröm, det känns sorgligt. 

Kommentera

Publiceras ej