Dagarna bara flyger förbi och bloggen är verkligen inte prioriterad med nu mindre än en vecka kvar och en hel massa plugg att göra, så vill ni se bilder och höra om alla trevligheter jag haft för mig får ni fånga mig i sommar om ni kan! 
För fullt upp är det, Sarah har ont i ryggen så jag jobbar idag trots att jag egentligen är ledig på tisdagar, men har hunnit att lämna igen gitarren jag hyrde för två månader sedan och som har förgyllt mina dagar lite - ett tydligt tecken på att jag snart åker härifrån. Har också en hel massa engelskaplugg att göra såhär sista veckan här, inte direkt optimalt med tanke på hur mycket hästar det finns att klappa hejdå på och saker att ordna. Men det löser sig nog allting. 
Håller också på att försöka organisera mig lite för att åka på kajakkurs några dagar efter att jag kommer tillbaka till Sverige, lite läskigt med tanke på att jag inte har paddlat på ett tag - men det blir nog väldigt spännande i alla fall! 
 
Over and out
från ett ganska grått Schweiz

Kommentera

Publiceras ej